loader image
Przejdź do głównej zawartości
  • Strona główna
  • Zasoby edukacyjne
    Otwarte zasoby edukacyjne PWr E-learningowe szkolenie BHP Sekcja E-learningu
  • FAQ
Polski ‎(pl)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Українська ‎(uk)‎
Zaloguj się
Strona główna Zasoby edukacyjne Minimalizuj Rozwiń
Otwarte zasoby edukacyjne PWr E-learningowe szkolenie BHP Sekcja E-learningu
FAQ

ePortal FAQ1

ePortal FAQ

imaeg-1
Metody logowania do ePortalu PWrexpand collapse
    Obecnie dostępne są 2 metody logowania
  1. Użytkownicy USOS/AD
    Ta metoda dotyczy wszystkich studentów I i II stopnia, słuchaczy Szkoły Doktorskiej, słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników uczelni. Logowanie odbywa się za pomocą konta ActiveDirectory (AD) z loginem w formacie xxxyyy1234
  2. Pozostali użytkownicy
    Metoda dla użytkowników posiadających specjalne konta utworzone przez administratora.
Jestem studentem, słuchaczem lub pracownikiem Politechniki Wrocławskiej - jak mogę się zalogować?expand collapse
  1. Otwórz stronę logowania link
  2. Wybierz metodę logowania Użytkownicy USOS/AD



  3. Na stronie logowania wprowadź dane AD:
    nazwa użytkownika (login) ma postać xxxyyy1234, gdzie xxx - trzy litery imienia, yyy - trzy litery nazwiska, 1234 - cztery losowe cyfry

Jestem osobą spoza uczelni i posiadam konto utworzone przez administratora - jak mogę się zalogować?expand collapse
  1. Otwórz stronę logowania link
  2. Wybierz metodę logowania Pozostali użytkownicy



  3. Na stronie logowania wprowadź dane:
    nazwę użytkownika (login) i hasło otrzymane od administratora systemu

Nie pamiętam hasłaexpand collapse
  1. Użytkownicy USOS/AD:
    na stronie logowania USOS/AD kliknij link Nie pamiętam hasła i postępuj zgodnie z instrukcjami systemu



  2. Pozostali użytkownicy:
    na stronie logowania link kliknij link Nie pamiętasz hasła?



    i następnie skorzystaj z jednego z pól do odzyskiwania dostępu (sugerujemy wyszukiwanie po adresie e-mail)



Gdzie są moje kursy?expand collapse
  1. W menu nawigacyjnym ePortalu znajduje się zakładka "Moje kursy". Po jej kliknięciu zostaniesz przeniesiony na stronę zawierającą listę kursów, w których uczestniczysz jako prowadzący lub student.

Jestem studentem i nie widzę żadnych lub niektórych kursów, na które uczęszczamexpand collapse

Prowadzący nie są zobowiązani do korzystania z ePortalu do prowadzenia zajęć. Jeśli jednak zajęcia odbywają się na ePortalu, a Ty nadal nie masz dostępu do kursu, poproś prowadzącego o zapisanie Cię na kurs.

Jestem prowadzącym i nie widzę żadnych lub niektórych kursów, które prowadzęexpand collapse

W związku z wprowadzeniem systemu USOS, kursy w ePortalu nie są automatycznie zakładane przez administratora platformy (jak miało to miejsce latach ubiegłych dla kursów JSOS). Dlatego nie będą Państwo widzieli kursów na stronie "Moje kursy" do momentu ich samodzielnego utworzenia.

Aby utworzyć kurs, należy zalogować się do systemu USOS link i utworzyć kurs dla wybranego przedmiotu. Szczegółowa instrukcja dostępna w naszym kursie ePortal Pierwsze Kroki link

Jestem prowadzącym i chcę utworzyć nowy kursexpand collapse

Aby utworzyć kurs
dla zajęć USOS należy zalogować się do systemu USOS i utworzyć kurs dla wybranego przedmiotu. Szczegółowa instrukcja dostępna w naszym kursie ePortal Pierwsze Kroki

dla innych zajęć należy skorzystać z wniosku o kurs lub skontaktować się z nami

Jestem prowadzącym, a utworzone przeze mnie kursy nie są widoczne dla studentówexpand collapse
    Jeśli utworzone kursy nie są widoczne dla studentów, mogą występować następujące problemy
  1. Kursy są ukryte
    Na stronie "Moje kursy" zwróć uwagę na ikonę "oka" w górnej części karty kursu – przekreślona oznacza, że kurs jest niewidoczny dla studentów. Opublikuj go, aby uczynić kurs dostępnym.



  2. Studenci nie zostali zapisani do kursu
    Podczas tworzenia kursu z poziomu systemu USOS studenci są automatycznie zapisywani do kursu zgodnie ze stanem zapisów w chwili operacji. W przypadku, gdy student zgłasza brak dostępu do kursu, należy zaktualizować kurs w systemie USOS lub ręcznie zapisać studenta do kursu bezpośrednio w ePortalu.
Jestem prowadzącym i nie widzę kursów z minionych latexpand collapse

Kursy z lat ubiegłych są dostępne na archiwalnej platformie pod adresem https://archiwum-eportal.pwr.edu.pl

Jak edytować zawartość kursu?expand collapse

W celu edycji kursu należy włączyć tryb edycji kursu (przełącznik w prawym górnym rogu strony)

Jakie korzyści niesie integracja ePortalu z systemem USOS?expand collapse

Integracja platformy ePortal z USOS umożliwia prowadzącym tworzenie kursów oraz automatyczne dodawanie wskazanych grup zajęciowych wraz z uczestnikami. Podczas tego procesu system tworzy konta studentów na platformie i zapisuje ich do kursu, dzięki czemu studenci będą od razu widoczni na liście uczestników. Ponadto, studenci w systemie USOS będą widzieli link do utworzonego kursu.

Więcej informacji w kursie ePortal Pierwsze Kroki

Kiedy odbywa się szkolenie BHP?expand collapse

Termin oraz informacje o szkoleniu BHP są dostępne na stronie https://szkoleniebhp.pwr.edu.pl

Co zrobić, jeśli nie mam dostępu do szkolenia w ePortalu?expand collapse
  1. Zaloguj się do systemu USOS i sprawdź, czy w Twoich zajęciach (Mój USOSweb -Zajęcia studenta) znajduje się Szkolenie BHP. Kliknij nazwę szkolenia, aby otworzyć stronę, gdzie w wierszu Moodle znajdziesz link do szkolenia
  2. Jeśli link z USOSa nie umożliwia dostępu do kursu na ePortalu, skontaktuj się z nami, tj. Sekcją E-learningu (eportal@pwr.edu.pl)
  3. Jeśli w USOS-ie nie widzisz linku do szkolenia, skontaktuj się z nami, tj. Sekcją E-learningu (eportal@pwr.edu.pl)
Co zrobić, jeśli przegapiłem termin szkolenia lub nie uzyskałem pozytywnej oceny?expand collapse
  • Poczekaj na następny termin (informacje na stronie szkolenia).link
W systemie USOS nie widzę oceny ze szkolenia, mimo że właśnie je ukończyłemexpand collapse

Oceny w systemie USOS zostaną dodane w terminie zamknięcia protokołu tj. 31.01.2026. Jeśli po tym terminie ocena nadal nie będzie widoczna, skontaktuj się z Działem BHP (bhp.studenci@pwr.edu.pl)
Nie przesyłaj swojego certyfikatu do Sekcji E-learningu!

Co zrobić, jeżeli posiadam ważny certyfikat uzyskany w poprzednich edycjach szkolenia, ale zmieniłem kierunek studiów lub wznowiłem studia i zostałem ponownie zapisany na szkolenie?expand collapse

W takiej sytuacji prześlij proszę plik swojego certyfikatu do Działu BHP na adres: bhp.studenci@pwr.edu.pl wraz z informacją o numerze albumu oraz nazwie wydziału, na którym aktualnie studiujesz lub chcesz uznać ważność certyfikatu.

Jestem prowadzącym i chcę utworzyć kurs dla uczestników nie posiadających kont politechnicznychexpand collapse

Skontaktuj się z nami pod adresem eportal@pwr.edu.pl.
W wiadomości podaj nazwę kursu jaki powinniśmy utworzyć i ewentualnie wydział lub kategorię tematyczną)

Aby założyć konta studentom potrzebujemy ich dane tj. nazwisko, imię i adres e-mail. Prosimy o przesłanie ich w pliku .xls lub .csv

English versionexpand collapse

Click the link: English Guide

Skontaktuj się z pomocą techniczną
Nie jesteś zalogowany(a) (Zaloguj się)
Pobierz aplikację mobilną
Wspierane przez Moodle
 

Pomoc (FAQ)
O nas
 





Sekcja E-learningu PWr

Sekcja E-learningu PWr

Dział Informatyzacji 
Politechnika Wrocławska

https://del.pwr.edu.pl
eportal@pwr.edu.pl


Polityka Prywatności Regulamin

Copyrights Content